Cena Lukáše Přibyla je Ligovou fotbalovou pravidelně udělována od sezony 2015/16 a při výběru vítězů je brán ohled nejenom na práci s fanoušky, ale také na celkovou aktivitu na poli marketingu, její inovativnost a výsledky, které mají efekt na chod celého klubu.
„Marketing a práce s fanoušky jsou nedílnou součástí profesionálního fotbalu, která hraje stále důležitější roli. Jsem proto rád, že každou sezonu včetně té poslední je v rámci obou soutěží možné vidět zvyšující se aktivitu a také celou řadu zajímavých a kvalitních projektů, které pomáhají ke spokojenosti příznivců, většímu zájmu o dění v klubech nebo také větší návštěvnosti na stadionech,“ zhodnotil obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace Daniel Hajný, který předal trofeje vítězům v rámci slavnostní konference 30 let ligy, která se uskutečnila v prostorech lodě Cargo Gallery v Praze.
Kromě hlavní kategorie jsme získali ocenění i v doprovodné kategorii Content za představení Petra Rady.
Druhou cenou jsme získali v rámci doprovodné kategorie Projekt za naši iniciativu crowdfundigové sbírky a následné výstavby Skill Areny Ruzyně s cílem vrátit děti zpátky do ulic.
Všem dalším oceněným srdečně gratulujeme!