Práce s fanoušky a aktivita marketingového oddělení Dukly Praha stačila na celkové první místo. Vyhráli jsme 1. místo v hlavní kategorii F:NL a ohodnoceni jsme byli za všech 5 doprovodných kategorií - Content, Digital, Fan experience, CSR i Jednorázový projekt.
Hlavní anketa CLP klubů FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY:
- 1.FK Dukla Praha 64 bodů
- 2.FC Zbrojovka Brno 41 bod
- 3.Slezský FC Opava 29 bodů
- 4.FK Ústí nad Labem 4 body
- 5.MFK Chrudim 2 body
- 6.1. FK Příbram 2 body
- 7.FC Vysočina Jihlava 1 bod
„Jsme moc rádi, že se nám Cenu Lukáše Přibyla podařilo za F:NL opět po roce vyhrát s velkým náskokem. Je to určité zadostiučinění naší práce, kterou se snažíme dělat maximálně efektivně s ohledem na naše klubové možnosti. Je krásné číst a slyšet, že se v marketingu a PR můžeme měřit s těmi nejlepšími dokonce z první ligy. To je pro klub naší velikosti opravdu něco mimořádného. Měli bychom si toho vážit a do budoucna na tom stavět,“ dodává ředitel marketingového úseku Petr Lupínek.