„Nový grafický layout na sezonu 2022/2023 vychází z layoutu skončené sezony. Nechtěli jsme zásadním způsobem měnit marketingové směřování klubu, tj. inspiraci v historii s moderním přístupem, což se opět promítá i v nové identitě,“ uvedl Petr Lupínek, marketingový manažer Dukly. „Místo emotikonů z loňské sezony jsme tentokrát zvolili reálné fotografie dukelských symbolů, které náš klub vystihují. Celá grafika vychází z malování štětcem, což je odkaz na jeden stěžejní bod našeho klubu, kterým jsou děti a jejich hravost.“
S novou identitou se vy, fanoušci, setkáte v grafikách na našich sociálních sítích již během přípravných zápasů. V offline podobě pak na permanentkách, které půjdou do prodeje již tento pátek. Nová identita bude také podkladem pro novinářské akreditace či zápasový magazín Hlasatel z Julisky.
V identitě se snoubí tradice, historie, dětskost i hravost. Jejími výraznými symboly jsou stadion Juliska, socha Josefa Masopusta, fanoušci i dukelská mládež.
Vycházet budeme ze tří layoutů a několika barevných variant.
Náhled grafických layoutů:
Barevné varianty:
Příklady grafik: