„Nová vizuální identita podtrhuje to, jakým směrem se na Julisce snažíme ubírat. S důrazem na hlubší propojení s Prahou 6, kde je snahou se co nejvíce přiblížit jak rezidentům, partnerům a menším živnostníkům, tak samozřejmě i rodinám s dětmi a mladé generaci, kterou bychom rádi osvěžili naši fanouškovskou základnu. Za uplynulou sezonu se nám díky tomuto přístupu podařilo navýšit sponzorské dary oproti sezoně 2019/2020 (mimo generálního partnera) o necelých 300 % a vzestupující tendenci bychom chtěli udržet i v dalších obdobích, která jsou před námi,“ uvedl David Šrámek, výkonný ředitel Dukly. „Chtěl bych touto formou také poděkovat celému marketingovému týmu a všem, co se na myšlence a realizaci podíleli,“ doplnil Šrámek.
Identita obsahuje celkem 21 symbolů, které vám postupně na našich sociálních sítích v příštích dnech a týdnech představíme. Její součástí je také topografická mapa Julisky a jejího okolí.
Identitu budeme používat převážně jako podklad pro veškeré online grafické výstupy na našich sociálních sítích a webových stránkách, kromě permanentek se s ní fanoušci setkají také v tištěné verzi našeho zápasového magazínu Hlasatel z Julisky.
Dukla novou identitou podporuje svoje hodnoty rodinného klubu, hrdosti, historie, moderních trendů i propojení s oblastí Prahy 6, kde je stadion na Julisce jednou z jejich dominant.
„Prvotní myšlenka nové identity byla vlastně velmi jednoduchá – Dukla je fotbalový klub z Prahy 6. Vše, co definuje pojmy Dukla a Praha 6 jsme dali na papír a po několika úpravách dospěli k této finální verzi, která má jednak potřebný nápad a vizi, ale i velmi dobré grafické zpracování. V tom patří velké díky naší grafičce Kateřině Škvárové, která vložila do projektu nové vizuální identity sezóny 2021/2022 spoustu času i energie,“ řekl marketingový ředitel Dukly Petr Lupínek.
Níže je samotný grafický podklad:
Topografická mapa okolí Dejvic a Julisky:
Ukázka grafického zpracování střídání pro formát Instagram stories: